söndag 1 april 2012

P R E S E N T E R

Jag har visat er några av mina presenter men de här två slår nog de andra med hästlängder:

31 mars
På min födelsedag satt två barn och pysslade ihop en överraskning som jag inte fick se. Det resulterade i ett smyckesskrin men en massa finurliga egenskaper. Det står nu i min hall och fungerar absolut jättebra.

31 mars
I veckan satt ett barn och gjorde ett halsband. Jag frågade åt vem hen gjorde halsbandet till och barnet pekade på mig. Senare visade hen hjärtana som satt på snöret varpå jag påpekade att hen måste tycka mycket om mig som satte hela två hjärtan på halsbandet. Då jag kom ut från min rast trettio minuter senare fick jag halsbandet i min hand och barnet ville då att jag skulle räkna hjärtana. Tjugofem stycken hjärtan skulle hänga runt min hals. Kärlek tjugofem gånger om. Lyxigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar