söndag 25 mars 2012

2 5 M A R S

23 mars

K Karaoke på Odenplan är ett riktigt höjdarställe där man i slutet sällskap hyr ett rum och sjunger sönder lungorna vilket jag och några vänner gjorde igår. Jag som aldrig brukar ställa upp på att sjunga hade igår riktigt svårt att släppa ifrån mig micken. Jag ville sjunga hela tiden!

I övrigt har jag ätit en av mina paradrätter som ni ser på bilden ovan (rödbetor i ugn med smält veganost, lite honung från ekerö, ekologiska valnötter och persilja). Jag har använt mitt internet till att se hela Top Model Sverige och Project Runway, vandrat i naturreservatet och skurat min balkong ren från mögel med en vän.

Hade inte den vidriga lördagsnatten existerat så hade helgen varit helt ok. Jag undrar när jag ska kunna gå ut i Stockholm igen utan att känna mig totalt förödmjukad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar