onsdag 23 mars 2011

Presenter

22 mars
22 mars
22 mars
22 mars
22 mars

Höjden av lyx när en fyller år är ju det här med presenter. Dessa blommor är alla nya tillskott som de senaste dagarna gjort mig helt uppfylld av lyckokänslor. Det händer nya saker med dem varje dag, de doftar gudomligt och de är så himla fina och färgsprakande. Något annat som också är helt lyxigt är de kakor och de bröd som jag fått i present. Alltså, smakexplosioner som jag själv sluppit ansvara för är helt fantastiskt. Går alltså mest runt här hemma och njuter av alla dessa gåvor som stimulerar sinnen och gör mig lycklig. Något annat som också gör mig lycklig är mms:et med en bild på bebisen som föddes på min födelsedag. Bästa presenten av alla, att de fina människorna får blir föräldrar till den finaste lilla kotten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar