onsdag 2 februari 2011

Utmaning


Ligger en timme före i planeringen. Potatissalladen står och svalnar på plattan, jag är hel och ren och har läst om Wollenstonecraft. Sjukt nöjd. Ska fortsätta med det här, göra listor för mina tomma förmiddagar/dagar, annars blir jag bara helt rastlös och gör ingenting. Utan konkreta planer gör jag ingenting för jag blir så förvirrad över allt som finns att göra och ser helt plötsligt ingenting och gör ingenting för att alternativen är för många, då börjar jag röka mycket mer för att det just är någonting konkret. Förhoppningsvis kan dessa listor göra mig tryggare i mina sysselsättningar och göra mig målinriktad på ett annat sätt så att jag glömmer bort/inte behöver ta till dumheter. Får se hur det går, hur morgondagens lista ser ut som jag ska göra ikväll.

Nu ska jag dricka upp det sista kaffet innan jag lämnar lägenheten för att gå på föreläsning och queerseminarium. Ikväll kommer Simon hit, så jäkla fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar