måndag 17 januari 2011

längtan ut i vildmarken

Jag har lovat mig själv att inte skriva någonting om min yrkesutbildning här, och just därför blir det lite tunt här för tillfället då det är den som den mesta av min tid kretsar kring i någon vecka till.

Igår somnade jag dock till Vargmannen och jag är lite arg på Svt som inte lagt upp den på internet så att jag kan se klart den, intressant som den är. Och nyss såg jag på Nordkalotten 365 då ett liv i vildmarken inte kan locka mer än vad det gör just nu. Jag tror att jag måste börja läsa på om ätbara rötter och växter så att jag kan överleva den dagen jag väljer att göra ett sådant äventyr, för djur vill jag verkligen inte tvingas till att äta.

Och fotografier kan jag inte heller lägga upp då min kamera gick sönder under mellandagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar